cam ner nak order



hai mummy2 sume....
nak order set tilam kan?mehla tgk kat fb saya kat sini senang sikit nak pilih,kat fb dah ade album pilihan kain lebih
mudah nak pilih kain kan?kat sini sy suka upload gambar tuk cuci mater jer,atau kalau dah ade pilihan jom whatsapp
sy berserta gambar utk buat tempahan yer,kalau nak tempah sarung jer pun boleh tau,sgt2 dialukan:D,ha 1 lagi sy
memang susah nak jawab panggilan,almaklumla mia ni suka mengacau so sy x boleh nak fokus bila org call,whatsapp
lebih mudah yer...thanks mummy2 sume...

Monday, 16 December 2013