cam ner nak order



hai mummy2 sume....
nak order set tilam kan?mehla tgk album pilihan kain saya kat sini dan kat sini,senang sikit nak pilih,kat blog ni sy suka upload gambar tuk cuci mater jer,atau kalau dah ade pilihan jom whatsapp sy berserta gambar utk buat tempahan yer,kalau nak tempah sarung jer pun boleh tau,sgt2 dialukan:D,ha 1 lagi sy memang susah nak jawab panggilan,almaklumla mia ni suka mengacau so sy x boleh nak fokus bila org call,whatsapp lebih mudah yer...thanks mummy2 sume...

Monday, 16 December 2013

Tempahan

Tempahan dr cust,nursing pillow dan set tilam baby

1 comment:

  1. Salam..

    Blog yg menarik..Nk tumpang promo blog ye..

    http://homesweetbedroom.blogspot.com/

    Tq.^_^

    ReplyDelete